VELKOMMEN TIL TEKNISK SUPPORT

Få hjælp hurtigt al den hjælp du søger …
Lad os afsøge din teknik, så du igen kan blive godt kørende.
Teknisk support hos JKL Teknis A/S indebærer flere forskellige aspekter;

Du bør altid være i besiddelse af den nyeste version af iPEKs rapporteringssoftware – så den finder du selvfølgelig herunder. Download nemt softwaren, og benyt dig af iPEKs smarte program til inspektioner.

Søger du fjernesupport af dine løsninger fra JKL Teknik, så yder vi selvfølgelig også denne service. Tag personligt kontakt på telefon eller mail, og om nødvendigt, så lad os afsøge tekniske fejl ved brug af programmet TeamViewer, hvor du giver os direkte adgang til din computerenhed, uafhængigt af geografisk afstand.

Har du generelle spørgsmål vedrørende support eller salg af produkter, så står vi selvfølgelig også klar til at besvare dit opkald eller e-mail inden for normal åbningstid

VisionREPORT Viewer

 

VisionReport-Viewer_2.11.8 er udviklet af iPEKs egne teknikere til deres rapporteringssoftware. Programmet giver dig et brugervenligt interface, som skaber en ukompliceret og effektiv inspektion proces.

DOWNLOAD SOFTWARE

JKL Fjernsupport

Beder vi i forbindelse med fjernsupport om adgang til din computerenhed, så åben eller download programmet TeamViewer herunder. 
Programmet benyttes kun efter forudgående aftale
 

DOWNLOAD TEAMVIEWER

Kontakt

Telefon: 9837 3655

E-mail: info@jklteknik.dk